keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Luistelua!

Olin siis eilen luitelemassa Kasselissa! Mukana oli Vivien, Andi ja Janik. Oli tajuttoman hauskaa, vaikka halli oli tosi täynnä ja luitimien kunnossa oli toivomisen varaa. Olin ensin kelannu että kyllä mä varmaan pystyssä pysyn  mutta minähän se olin joka siellä koko ajn kaatuili, hups :D Luisteltiin varmaan puoltoista tuntia jonka jälkeen jalat alko olla kyllä tosi kipeet! Ekaa kertaa luitimilla tänä talvena ja ei omat luistimet tekee nopeesti tehtävänsä. Luistelun jälkeen mentiin vielä Kasselin keskustaan. Käytiin City Point nimisessä kauppakeskuksessa koska halusin ostaa Sarah Connorin levyn. Vivienia ajatus Connorin levystä huvitti kovasti ja sainkin illan aikana kuulla monta kommenttia levystäni.
City Pointin jälkeen käveltiin läheiseen kahvilaan ja tilattiin osa pirtelöt osa coctailit. Sovittiin siinä sitten että mennään koko porukka Vivienin luokse katsomaan leffaa.
Vivienilla syötiin ensin spagettia ja alettiin katsomaan leffaa " Donnie Darko". Se oli semmonen scifi jännäri. Mä olin ainoo joka piti suunilleen puolet leffasta silmiä kiinni koska se oli musta niin pelottava... Epäilin jo että saanko unta.  Onneksi DDn jälkeen katottiin vielä telkkarista " Männerherzen" leffaa joka oli kaikkea muuta kuin pelottava ja keskusteltiin siitä onko saksalainen näyttelijä Till Schweiger hyvä näyttelijä vai ei. Oli hauska päivä ja sain yöllä lisäksi vielä unta :D
Laitan pari kuvaa:
 Kasselin jäähalli
 Oikealta vasemmalle: Andi, Vivien, Janik
Muikeena...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti