sunnuntai 2. tammikuuta 2011

5 down 6 more to go ja hyvää uutta vuota!

Hyvää vuotta 2011 kaikki! Mulla oli ehkä parhaat valvojaiset ja vuoden alotus ikinä! Menin klo 18 kaverin luokse ja sinne oli tullu enemmänki porukkaa, oisko meitä ollu semmoset 10? Alotettiin ilta juttelemal ja syömällä rakletteja, nam! Samal otettiin aika paljon ei niin edustavia valokuvia :P. Valettiin kans tinaa! Niist kuvioist ei kyl saa nu hirveesti selvää, piti aika luovasti keksii mitä mikäkin kuvio esittää. Franziska W. heitti ekaks tinat lumeen ja se jäi semmoseks roiskeen näköseks levyks siihen lumeen. Jonkin aikaa sitä tuijotettiin ja yritettiin keksii joku merkitys. Lopuks joku totes, että taitaa Franziska oksennella melkosesti ens vuonna. Mun tinamöykky oli kuulemma neliapilan näkönen, eli onnea taitaa olla luvassa :)
Vähän ennen 12 tuli vielä Vivien ja Andi paikalle. me oltiin jo luultu että ne on ajanu johonkin ojaan kun niistä ei kuulunu mitään. Tulivat kuitenki lopulta. 12 mentiin ulos räjäytteleen raketteja. Vuoden vaihtuessa niitä raketteja räjähteli ihan koko ajan ja tosi kovaa! Meillä ei valitettavasti ollu ku pari isompaa rakettia ja ne loput oli semmosia pikku paukkuja... Rakettien jälkeen joskus puol 1 osa ihmisistä lähti vielä toisiin juhliin. Me loput 6 mentiin vielä kävelylle ( = lumisotasille :DD )
Kun tultiin sitte sisään jatkettiin viel syömistä, juteltiin ja otettiin lisää ei niin edustavia valokuvia. Joskus 3 laitettiin telkkari päälle ja luultiin et sielt tulee Spiderman. Sieltä tulikin joku niiiiiiiiin random saksalainen Zombie leffa... Katottiin sitä sitte 5 asti, jollon mut tultiin hakemaan... Ite olin ajatellu että soitan vasta joskus 8 kun porukat on jo heränny ja pyydän sillon hakemaan. Mut mun hostbroidi oliki sitte jo soittanu ja pyytäny hakeen ittensä ni hakivat sitte mut siinä samalla. Nukkumaan mein vasta joskus 20 vaille 5. Oli kyllä paras vuodenvaihde!
Kuten ehkä tarkimmat onki huomannu tosta otsikosta, niin oon siis tänään 2.1 ollu saksassa nyt 5 kuukautta! Kuukauen päästä puol vuotta! Ja nyt kaikki on pelotellu et joulun jälkeen aika menee tajuttoman nopeesti. Kohta kuulemma on jo kesäkuu ja sitte mietitään et minnekkäs se vuosi on kadonnu! Mut en mieti sitä vielä ;)
Mulla on enään  viikko lomaa ja sit alkaa taas koulu... Mut onneks vaan pari viikkoo kouluu ja sit on väliseminaari Münchenissä Annin kanssa ja tavataan kans Karola ( molemmat suomalaisii vaihtareit)! Ja mulla on kans 2 viikon päästä synttärit! Endlich 18! Mulla ei kyllä oo vielä oikeen mitään ideaa miten aijon juhlia.
Liebe Grüsse!
Elisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti