tiistai 28. kesäkuuta 2011

Was????

Se on viikko jäljellä vaihtovuodesta! Minnekäs tää vuosi hujahti?
Mun perhe ( siis suomesta) kävi moikkaamassa tossa viikko sitten täällä saksassa ja haki samalla mun yhen matkiksen takas suomeen. Olin jo iloinnu et siin meni 20kg tavaraa, nyt saan kaikki loput siihe 28kg... No, huomenna lähetän postissa jonku 12kg ja hyvä jos edeleenkään pääsen ilman ylikiloja ( laukuissa) takas suomeen... Tuottaa stressiä, mut ehkä mä selviin...
Tein jo porukoille listanki kotona, mitä syödään ekana iltana ja vannotin et sauna on valmis ku tuun. En oo ollu 11 KK saunassa!!!!!!
Nyt vikalla viikolla olin eilen vielä Kasselissa ( eka isompi kaupunki täs lähellä) vielä ostamas tuliasii ja semmosta pientä. Tavattiin viel kans mun valvojan Svenja kanssa ja käytiin syömäs intialaista. Halusin kans viel ostaa yhen kivan mekon mut näytti silt et oisin ollu raskaana ni jätin sen sitte sinne kauppaan >:
Ku olin ajamas kotiin takas ni juna hajos  ja jouduin kuunteleen semmosen rasittavan akan selitystä ja jossittelua siinä vieressä... Elämäni pisimmät 2 tuntia...
Tänään oli mun isäntäperheen sukulaiset ja mun valvoja meil syömäs sillain läksiäis meinigillä. Mä en varmaan viel tajuu et oon lähössä, ku ei tunnu mitenkään hirveen haikeelta tai mitään?? Kerran oon vasta itkeny ja se sillon ku sanon parhaalle kaverille Franziskalle Auf Wiedersehnit.
Perjantaina käy matkla sitten kohti YESsiä! Tätä on odotettu! Ja 5.7 (eli viikon päästä tiistaina) me suomalaiset vaihtarit lennetääb sit kotiin. Varmaan rattosa reissu niil muil matkustajil ku me, mitä meit nyt on yli 20 ainaki, väsyneet ( juhlimisen takii) ja innokkaat tms vaihtarit selitään niiden seassa meijän vuodesta tms se 2 tuntii lentokonees :D Wird lustig!
Nojoo, tää oli tämmönen kummallinen pikapäivitys ja kuvikaan ei oo ku en jaksa ladata...
Kohta nähään Suomi!
xoxo Elisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti